Cena za dopravu je v případě platby předem 89 Kč v případě platbyna dobírku 128 Kč.
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Zásilku můžete sledovat na adrese kurýra uvedené v emailu o expedování objednávky, v kterém jsou zároveň uvedeny i kontakty na kurýra.
Doručení na odběrné místo
Zásilkovna - výdejní místo
Cena za dopravu je v případě platby předem 49 Kč, v případě platby na dobírku 88 Kč.
Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky
V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování (https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani)
Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 5 dní. Úložní dobu je možné prodloužit na 21 dní
Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.
Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.
Výdejní místo v Brně
Doprava je zdarma.
Objednané produkty budou připraveny k vyzvednutí každý pracovní den od 16:30 v případě, že vytvoříte objednávku týž den do 11:00 (Vyčkejte prosím na SMS s výzvou k vyzvednutí)
Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena.
Standardní úložní doba je 10 dnů.
Na tomto výdejním místě je možné platit v hotovosti nebo platební kartou.
Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na výdejním místě.
Poškozená zásilka
Zásilku si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.
@centexcz
Centex
My módní trendy nevytváříme, ale oblékáme vás do nich.